Terima kasih semua

2010 hampir melabuhkan tirainya..tahun yang baru bakal menjelma..begitu banyak memori pahit manis sepanjang bergelar pelajar, anak, lelaki, ketua, kenalan, kawan, sahabat dan juga teman pada tahun ini..

Perubahan yang drastik dalam bicara dan tingkah laku dapat aku rasakan sepanjang tahun ini..meskipun hanya sekelumit cuma, tapi langkah yang sejuta bermula dengan setapak jua..

Banyak perkara yang aku pelajari sepanjang tahun ini..terlalu banyak..pengorbanan, perkongsian, dan kegembiraan bersama sahabat2 membuat aku menjadi semakin matang..ramai watak-watak penting yang banyak mengubah aku yang dulu menjadi aku yang ada pada hari ini..

Pastinya orang yang begitu banyak berjasa dalam hidup aku adalah AS..Amerika Syarikat? bukan yang tu la..yang tu nak wat ape..

tidak lupa juga buat watak-watak penting hidup aku, Miss Ketum dan Cik Rimau..kalian dah banyak menghabiskan tenaga aku untuk tersenyum dan ketawa..kalian juga banyak memberi aku pengajaran berguna..persepsi aku dalam percintaan dan persahabatan kini berubah sudah..

buat rakan-rakan sepertiduran dan seper-pes-an, aku juga ucapkan terima kasih..korang da banyak ajar aku erti permainan yang sebenarnya..kini aku dah tahu cara nak halang Messi bile korang guna Barca..selama ni aku silap..aku sangkakan dengan guna Evra, aku mampu halang Messi..tapi rupa-rupanya Vidic yang boleh halang dia..terima kasih banyak-banyak..

sekian buat kali ni..nak wat entry lain pulak..tengah gile blogging sekarang ni..adios!! assalamualaikum

cuaca sejuk macam poland. 13:29

7 comments:

Shahreel Basfary Al-Fayyumy said...

ye x ye jugak ye..
2010 dh nk abih dh pown..
tapi sejak bile ko ade kwn name AS??
ko xkenalkan kt abg pown.. (sedeynye)sob3~
anyway, taun depan i'll gone..
not by urside anymore..
lagi r sedey..
wuaaaaaaa~
sampe ketemuk lagi ye.....

Cahaya Senja said...

ehem2..AS tu a.k.a Abang Shahril la..huhu
huu..dah nak g pedalaman 3 kan..sbr ye..jage diri baik2..

Anonymous said...

a.k.a cik rimau...

aum~ yeah! maaf la bro. tak tau plak punca ko kurus kering sebab tenaga banyak abis dengan gelak ketawa. adehai...sori ye bro! lepas ni aku request tempe satu lori utk ko. ko suke tempe kan? bole?

Cahaya Senja said...

ni bukan kurus la..cume xgemuk je..tempe tu blh buat berat bdn ideal ye??suke memang suke..tp...

Anonymous said...

a.k.a cik rimau...

tapi??

Cahaya Senja said...

xde tapi2..memang sukalah..kompom

Shahreel Basfary Al-Fayyumy said...

terharu~
sob3~