Malaysia vs Indonesia..kita serumpun

Sekian lama menyepi..Akmal Poland kembali lagi..oppss!!Assalamualaikum..camne nak jadi ustaz ni..salam pon lupe nak bagi..

Kenapa Poland??aku ni ade darah kacukan Poland kah??ah,biarlah rahsia..ada yang tersirat di balik yang suratnya..Ok2,kepada Pengembara Senja, tuanmu mohon maaf sebab xjenguk kamu sekian lama..bukan niat di hati menganaktirikan kamu, tetapi begitu besar dugaan yang datang pada diri tuanmu ini..sibuk dengan CityVille, Futsal dan macam2 lagi..

Apa khabar anak-anak murid semua? tahun depan aku akan bergelar seorang pelatih guru berijazah..bukan jenazah la..ijazah atau PISMP, singkatan untuk Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan..understand??bagus..

macam yang semua tahu,malaysia menang untuk 1st final kat Bukit Jalil tadi..macam2 gelagat aku tengok kat FB..Indonesia salahkan malaysia,dan sebaliknya..janganla gaduh2..sukan dicipta untuk mengeratkan,bukan permusuhan..tunjukkan kematangan kita dalam berfikir dan berbicara..

Ape2 pon, wait 4 d 2nd leg nanti ye..dengar2 kata wat kat Malaysia sebab faktor-faktor macam INI dan INI..sape yang rugi? penyokong sendiri jugak..

Dah lewat dah..macam xnak tido je rase..tapi kene jugak tido..nitezz..assalamualaikum

p/s: Dengan sukan, sikap patriotik wujud dalam diri..xperlu tunggu 31 Ogos untuk kibarkan Jalur Gemilang!! ;p

0 comments: