Sekalung Penghargaan

Terima kasih kepada Kak Long Si Rimau Wanita kerana memberikan aku award ini..tidak lupe juge buat peminat2 filem 2 Alam rakan2 seperbloggingan..

Ni lah orang yang bertanggungjawab bagi award kat aku..polis,sile tangkap ini budak!!



Dan anugerah yang diberi kepada saya: "Terima kasih kerana mengikut saya"



Ingatkan bagi free..kene jawab soalan rupenye..

1) Apa yang anda rasa, bila mempunyai ramai follower?
Lebih dari 3 tu ramai la kan? saya rase terharu sangat2..ade jugak yang nak tengok filem saya ni..

2) Pendapat tentang Award di atas
Askem 2 nampak sedap la Nisa'!!

3) apakah yang anda buat untuk mempunyai ramai follower?
mengadakan forum yang bertajuk "Pengembara Senja, Menjana Transformasi" dan kempen "Sayangi Pengembara Senja"

4) Sila upload gambar award follower kamu
*Done*pasni nak upload gambar nisa' pulak!!(nisa',kalau nak selamat,bagi aku sejuta..now!!)

5) Taggedkan award ni kepada 5 orang
5 je?nape tak 40 juta macam 2 alam?

*Arip*
*MO*
*Yin*
*Daus*
*BRO*

Pada yang xterpilih, jangan kecik hati..dah nisa mintak 5 je..salahkan die tau!!



10 comments:

Pengembara Merantau said...

waaaaahh.. name ak yang first 2 ...^_^

Cahaya Senja said...

mestila..ko kan most wanted!!

husniyah bazlaa said...

kureng ko...

ko upload gmbr aku ngan ko2 aku panah tau. cis...macam ada je gambar aku! =='

tu bukan aku pye kerja la nak 5..org yg bg aku award ckp cm tu. ko marah si pengasas..haish..dah bg award byk ckp budak nih..aum~

diba said...

wah..thniah akmal dh dpat award;)

Cahaya Senja said...

Nisa:tengok tu..memang garang betul la..takutnye!!aum!!
ala..saje je tu..thanx ye nisa..thanx hatiku sayang

kak diba:hehe..award pertame kak..terharu neyh!! (~_~)

husniyah bazlaa said...

saya lah si harimau belang aum~

huh..berani ko kalo buat cam tu.memang aku panah ko dengan api dik oi...

welkam la der. hatikusayang tak leh bagi sayang lebih2 jadi bg award jela..

Cahaya Senja said...

Erkhh!!??bukan ko nak panah alien je ke??haha..

husniyah bazlaa said...

tidak..ko2 akan ku panah kalo berani tayang gambar aku.

Cahaya Senja said...

aum!!!

Nur Ardilla Najwa said...

salam, jemput join contest d blog saya.

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html