Hati Batu

Halo kawan..wa mau story sama lu kawan..hari ni wa xnak saya awak mahupun ana enti dengan lu. lu tau kan wa ni hati batu, kawan?


Wa mau tanya sama lu kawan..wa ada wat salah dengan lu ka kawan? wa ada hancurkan hati lu? wa tau memang ade. ni bukan apa yang wa mintak kawan. wa memang xde niat. wa tolong lu ikhlas, lillahi taa'la.

Wa xsalahkan lu jugak . wa tau lu tarak niat mau benci sama wa. tapi kawan, wa mau tanya sama lu. pernah ke kite  bersama kawan? wa anggap lu sebagai kawan saja..xlebih dari tu.


sekarang hati wa dah lembut. wa pon malas la mau pikir hal ni lg kawan. lu xpayah la ungkit2 lg kawan.. sekali dua lu buat, wa diamkan saja..tapi dah banyak kali kawan..banyak kali..


Lu cita benda ini sama itu kawan2 lu. Wa tau benda ni besar bagi lu. Wa diamkan saja. wa tau hati lu terluka kawan. wa bagi lu masa. tapi kali ni wa meletop kawan. wa dah xtahan la..


dah macam2 persepsi orang sama wa..baik ada buruk ada..tapi orang macam wa orang pandang buruk saja kawan..wa tarak kisah sama itu olang..yang wa kisah bila kawan2 wa anggap wa ni lelaki tarak guna woo..


Sudah la kawan. Wa hati batu. Wa hati batu bila kawan wa lempar batu sama wa..
wa harap lu bukan kawan mcm tu..wa sayang sama lu..wa sayang suma kawan2 wa..

wa harap lu dengar isi hati wa ni kawan.







2 comments:

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

wa harap wa tak wat lu saket ayy beb..wa minx maaf kalo ter wat lu saket beb..=)

shah_reel said...

ayoo0oyo00..
ada masalah ka ane?
akka ada tgk itu batu juga ka?
akka mau jumpa itu orang, ada bley ka??