I'm Back

Assalamualaikum..fuh..ada sape2 nak tolong bersihkan blog aku? lama betul tak menulis kat sini..balik-balik bukak Fb je..sabar ye my blog..

Ok..nak cakap apa dulu? mak abah sihat..cuma macam biasa la..demam n sakit-sakit..tapi dah makin ok..mak kalau dah sakit bukan nak rehat..tetap nak alih pasu bunga, hias halaman rumah..jangan lasak2 sudah..i lap u cik jan..

SAHABAT..apa yang kita boleh maknakan dengan perkataan ini? masing-masing ada tafsiran yg tersendiri..sahabat yang baik perlu sentiasa bertanya khabar, mengambil berat perihal sahabatnya..aku bukan jenis begitu..sebab itu aku kehilangan insan yang bergelar sahabat..huhu..memang salah aku..aku akui..seperti melupakan orang yang banyak berjasa kepada ku..memberi pelbagai alasan untuk menghubunginya..sekarang, rasakan..saat dia pergi jauh, aku hanya memandang..tiada lagi aku di hatinya..yup..tiada lagi pembawa derita padanya..

JANGAN KACAU HIDUPKU LAGI..kalau itu permintaannya, perlukah aku turuti? mungkin..derita dan bahagia tidak boleh bersama..kita semua tahu itu..aku hanya mampu berdoa agar kau bahagia hingga ke akhir hayat..maafkan aku kerana melupakan dan membawa derita padamu..

Dah..bak kata akak rimau, kena hepi2 selalu..walaupun dia pun jarang aku nampak hepi..haha..jangan marah kak..kang sakit kepala..sian aku tengok akak aku sorang ni..sabar ye kak..sesungguhnya Allah bersama orang-orang yang sabar..nasihat aku, g la klinik..sesal dahulu pendapatan..sesal kemudian apa pon tak boley.. (~_~)

Pada kawan cik rimau, saya doakan famili anda sihat sentiasa..terutamanya mak..risau bila dapat tahu luka lama berdarah kembali..nanti bagitau apa-apa berita pasal beliau..anda pun perlu jaga diri..jangan lasak sangat dok silambam anak orang tu..yang penting senyum sentiasa sebab senyum boleh merawat luka dan 'luka'..sekian..

Akhir tahun..rilek sikit sebab JPP dah tak banyak kerja..fuhh..

White House..11:10..25 Oct 2011

4 comments:

awanPink said...

xsalah kalau mengalah dik.
bertahun2 dia blh buat awk tersenyum,xkn awk xboleh mengalah dan buat dia tersenyum kembali...?
'pergi' sekejap kdg2 mmbuatkn kita lebih mghargainya.

Cahaya Senja said...

:)

nida husna said...

chill yer bro :p

Cahaya Senja said...

tenkiu.. :)