Permata Keluarga

Akmal Poland dengan hormatnya memperkenalkan barisan anak buah yang berganding bahu menceriakan rumah Cik Din dan Cik Jan..


Muhammad Nufail Zhafran


Naurah Jazmina

Muhammad Nazhan Zhariff

Ketiga-tiga mereka ini merupakan anak kepada Khairul Nizam dan Sazarina..tahniah kak Rina..3 dah anak ko..

yang bawah ni pulak anak kepada Izwan Sham dan Isdayanti, akak kedua aku..namanya Muhammad Iqbal Eshan..

Muhammad Iqbal Eshan


Alala..jambu la tu??

Budak ni sangat lasak+kuat+besar..


Sekian sahaja..bila tengok gambar mereka ni, rasa nak je kembali balik zaman dulu..zaman tak ada dosa..nak refresh balik diri ni..tapi sekarang pon boleh ape..



Ini anak sape sesat ni??

sekian terima kasih..

P/S: kalau dulu tengok budak kecik, nak adik..sekarang tengok budak, nak anak pulak rasanya.. :p

11 comments:

awanPink said...

iqbal klu tmbh tahi lalat cnfirm potostat muka paman die..hahaha
dh bsr mst kurus,jgn risau,biarkan die dgn dunia bahagianya

Cahaya Senja said...

yeke??huhu..tp org ckp nufail yg macam pamannya..huhu
Iqbal xkan kurus..dia akan jadi body builder..hehe

awanPink said...

iqbal gaya mmg cm body builder,ala2 sazali samad gitu,tp lesung pipt cm paman..suweet..hahaha
dh dpt adik nnt cnfirm die kurus

Cahaya Senja said...

hehe..muka legend,hati cute..yup..kompom kurus..jeles sampai xmakan.

Cikgu Fikri said...

OMK!!!!!
COMEL NYER ANAK BUAH ko!!!!
GERAM!
nanti bawak blik maktab tau..
seludup dlm beg troli..huhuhuh..
wah, muka ko masa kecik pun comel kot..
nak print lah..
pastu tampal satu maktab...
ahaahahha...(gelak jahat!)

Cahaya Senja said...

haah ye..sampai maktab dah kelemasan budak tu dlm beg..hehe
wah..apa barang muka time kecik..muka time besar ni la tampal kat maktab.. :p

fatihah azemi said...

pergh..muka sbijik kau akmal..mse kecik la, besor nnti kompem la ensem dri ko..hahaha

Cahaya Senja said...

uish..kompom la..ensem sikit la dari aku..aku ensem banyak.. :p

KhujeymaH said...

ustaz,semua anak-anak sedara.
anak sendiri bilakah pula??
wiwi.X)

Cahaya Senja said...

anak sendiri kne cari calon maknya dulu.. ;p

KhujeymaH said...

ahaha..calon maknya yep.(^_^)
junior baru bnyk tuu.junior lame puun byk.kih2