Happy Birthday Poland!! (BHG 2)

Hadiah??ok..kali ni dapat banyak makanan la..aku pon xtau nape..mentang-mentangla aku ni bertubuh ektomorf,korang nak bagi aku gemuk ye..xpe2..yang penting penghargaan yang korang berikan buat aku sangat bernilai di sisi ku..


haa..yang ni hadiah 1st yang aku dapat malam tu..sekali dengan kejutan yang diorang buat..kek ni dari barisan JPP yang mengwakenabebkan aku..yumm..sedap..tapi ceri die rase ubat la..huu


Yang ni pulak dari seorang member aku kat maktab tu..memang best bile bufday jatuh pada hari yang sama elaun keluar kan??yummy..thanx weh..sedap burger nih..


Tadaa..plastik beg yang misteri..mase aku bukak,aku ingat kan ada orang bagi aku sabun basuh pinggan..penutup kuning je pulak tu..rupanya bukan..ada kek batik dalam tu..



Ni la kek yang aku maksudkan tu..pengirimnya??sampai sekarang aku xtahu..misteri betul la..dalam misteri-misteri tu pon,habisla aku telan dalam masa kurang 5 minit..share dengan rumate n jiran sebelah..awak nak jugak?sori la..da habis..tempe nak tempe??apa-apa pun,thanx buat pengirim kek ni..sangat sedap woo..

Dalam kegembiraan,terselit sebuah duka jauh di sudut hati..mungkin bukan duka,cuma gusar dan risau..memikirkan usia yang semakin menanti penghujungnya..mungkinkah ada lagi 28 Jan buat ku pada masa yang mendatang? apakah jaminan untuk aku teruskan hidup di dunia ini jika Izrail sudah menyapaku nanti? ya Allah,kau cukupkanlah bagiku keperluanku di dunia ini, kau pertingkatkanlah iman dalam hatiku ini, kau tambahkanlah amalan soleh hambamu ini..kabulkanlah hajatku agar aku dapat bersua mesra di sana bersama keluarga dan sahabat seperjuanganku..amin..

Rumah yang sejuk.12:26

4 comments:

alsyahirah said...

siap ado pemberi mstri lgi yo..hu3

Cahaya Senja said...

huhu..usah biarkan hidup dalam misteri

Cikgu Fikri said...

CHOP!!!!
aku kurang setuju dgn pendapat hang :

memang best bile bufday jatuh pada hari yang sama elaun keluar kan??

mner bole..
elaun keluar tepat2 pada bufday aku..
sehari sebelum besday ko..,
hahahahahahaa...
huhuhuhu..
anyway, happy besday.. :)

Cahaya Senja said...

hehe..tepat2 xbest kan??sebb sume org sebok fikir elaun drpd fikir bday kite.. ;p

tq2..