tidak ternilai dirimu

Assalamualaikum..helo everyone..bertemu lagi kita dalam segmen luahan rasa bersama saye, akmal poland..hari ni kite akan berbicara mengenai satu perkara yang berkaitan penghargaan..

Apa itu penghargaan? penghargaan merupakan kata terbitan yang akar katanya adalah harga..menurut kamus oxford edisi ke 8 muka surat 89, penghargaan merupakan suatu rasa terima kasih kita pada seseorang..(jangan caye..serius aku tipu!)

ok2..da xmo ngarot lebih2..hari ni aku cume nak luahkan penghargaan yang tidak terkira buat seorang sahabat yang sangat sangat sangat banyak sekali membantu aku..siapa? tidak lain dan tidak bukan, sifu saya,


bro, ini wa kasi tau sama lu, lu memang TERBAIK la bro!! xtipu woo..

cume, penghargaan yg abg bg tu macam terlalu besar bg saya..saya xrase saya bnyk bantu abg pon..abg mesej pon saya banyak xbalas..sori ye bro..pasni kalo dpt kedit free sy call..die ckp saya cume perlu topup 2 kali lagi untuk dpt 100 minit panggilan percuma..2 kali maknanya lg sebulan la..huhu

ok..asyik beliau je nak bagi penghargaan..aku pon nak gak..ehem2..bermulala kisah..

abg shahril ni adalah orang yang paling penting dalam menjayakan watak sebagai penasihat peribadi sulit aku..ape2 aku akan citer kat die dulu..aku kenal ngan die time sem 1..ada ke patot nyamar jadi dak pompuan UM nak kenal ngan aku..ingat aku tergoda ke..hoho..bro, aok memang pandai berlakon..xtipu..hampir terkena jugk sebenarnya..

beliau ni jugakla yg banyak tolong aku dalam ape2 je perkara..baik jasmani mahupon batin(bukan batin tu la).. kalau x dek kerana nasihat dia yg berterusan samapai ke la ni, aku yakin tah gaung mane la aku terhumban skrg ni(walaupon sekrg dah mcm ombak)..

tapi perkara yg paling aku xkan lupa adalah yg satu ni.. (^_^)v tq bro..anda merupakan pakar bab ni..doakan kami sampai ke akhirnya..

segala amalan yg abang suh saya buat tu, insyaallah saya akan sedaya upaya buat..doakan saya jadi ostat yang baik..bila malam jumaat bace yassin, saya mesti pakai jubah hitam n kopiah yg abg bagi tu..ramai yg ckp jubah tu lawa..sy ckp je ada org tersayang bagi dengan muka tersenyum..

00:21..nitez..esok da balik maktab semula..

0 comments: